sobota, 8 lipca 2017

LBA




Dzień dobry!

Po raz pierwszy zostałam nominowana do LBA, przez Zuzannie z bloga czytanie i inne przygody W tym poście chciałbym podzielić się z Wami swoimi odpowiedziami na zadane mi pytania przez Zuzę. Zapraszam serdecznie.


1.   Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Moją inspiracją do założenia bloga stała się Dorota z Przeczytanki. Jeszcze jakiś czas temu na jej blogu prowadzony był cykl „Recenzje czytelników”. Jako jej wierna fanka, podesłałam kilka recenzji, które pojawiły się na blogu Dorotki, i wówczas w mojej głowie zrodziła się myśl „A może zacznę prowadzić bloga sama?”. Ponadto dobrą duszyczką, która nie negowała mojego pomysłu była moja koleżanka Sylwia. Jak jej powiedziałam o mim pomyśle założenia bloga i umieszczania na nim recenzji książek, dała mi „kopa” do działania i non stop pytała się mnie czy już założyłam bloga i, że mam to w końcu zrobić, bo to naprawdę dobry pomysł. No i tak oto jestem. :)

2.   Do których książek zawsze chętnie wracasz?

Nicholas Sparks – mój król. Jego książki mogłabym czytać wciąż i wciąż... No i Colleen Hoover – ubóstwiam.

3.   Która książka zmieniła Twój pogląd na jakiś temat?

Ojej, trudne pytanie... Ale myślę, że chyba wszystkie książki o bezdomności, które przeczytałam pisząc pracę licencjacką. Zawsze było mi żal i szkoda bezdomnych, na ich widok moje serce się kraja... A po głębszym przeanalizowaniu literatury na ten temat i rozmowy z nimi, zdałam sobie sprawę, że Oni mają naprawdę ciężkie życie... „Trzeba wielkiej odwagi by wyciągnąć rękę do ludzi, których świat wolałaby spisać na straty.”

4.   Gdybyś mogła zmienić zakończenie jednej książki, to w której byś to zrobiła?

Hmmm... Zdecydowanie - Zanim się pojawiłeś, Ci co czytali, wiedzą dlaczego.

5.   Wolisz czytać ebooki czy książki w wersji papierowej?

Nie ma to dla mnie większej różnicy. Oczywiście, uwielbiam książki papierowe, ich zapach, szelest tron, niemniej jednak ebooki też czytam. :)

6.   Którą szkolną lekturę najgorzej wspominasz?

Raczej uciekałam od lektur... Nie odnajdywałam się w nich. Niemniej jednak najgorzej wspominam wszystkie te z podziałem na role... Nie potrafiłam tego czytać. :D

7.   Jaki jest Twój ulubiony cytat z książki?

Bez względu na to, jak bardzo mogę mieć poharatane serce, zawsze będę wdzięczna za to, że bije." — Demi Lovato Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku


8.   Która książkowa okładka najbardziej Cię zachwyciła?



9.   Jak zatytułowałabyś książkę, która opisywałaby Twoje życie?

Nie mam pojęcia. :D


   10. Która ekranizacja książki najbardziej Cię rozczarowała?

P.S. Kocham Cię. Książkę Ceceli Ahern pokochałam. A film? Zderzenie światów. Fatalnie została skonstruowany, kompletnie nie oddawał tego co zostało przedstawione w książce.


11.              Lubisz poezję?

Lubię. Jakiś czas temu recenzowałam nawet tomik wierszy [o tutaj]



Nominuję:

Moje pytania:
1. Ulubiona książka z dzieciństwa?
2. Czym jest dla Ciebie książka?
3. Książka, która wywołała u Ciebie największe emocje?
4. W jakim miejscu najbardziej lubisz czytać?
5. Czy pożyczasz swoje książki innym?
6. Słuchasz audiobooków? Jeśli tak to dlaczego? Jeśli nie to też dlaczego?
7. Najgorsza książka, jaką przeczytałaś to?
8. Który bohater literacki najbardziej Ciebie przypomina?
9. Wymień trzy książki, które najbardziej zapadły Ci w pamięć. Dlaczego akurat te?
10. Książka idealna na poprawę humoru to?
11.Czy planujesz w tym roku przeczytać daną liczbę książek? Jeżeli tak, to jaką?




Pozdrawiam. 💜




7 komentarzy:

  1. Jakoś jeszcze nigdy mnie nikt nie nominował do tej zabawy, a szkoda :( bo lubię odpowiadać na pytania :D
    No nic... Może kiedyś w końcu nastanie ten pierwszy raz :D

    Ps. Ciekawie było czytać Twoje odpowiedzi i pytania jakie wymyśliłaś! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pytania jak i zarówno odpowiedzi!
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo ciekawego się o Tobie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi, a tymi książkami o bezdomności to mnie zainteresowałaś, sama chętnie bym poczytała, mogę liczyć na polecenie jakiegoś tytułu? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koleżanka? Miałaś mnie nazywać matką chrzestną swojego bloga a tu takie poniżenie...
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze "P.S. Kocham cię", ale widziałam film i bardzo go lubię ;)
    I TAK, zdecydowanie zmieniłabym zakończenie książki Moyes :<

    Pozdrawiam cieplutko,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥